Velg en side

Atea Rapid er Microsoft Sharepoint satt i syste

Atea er en av Microsofts største kunder og hadde vært en tur hos Microsoft i USA og fått midler til å gjøre noe med produktet Microsoft Sharepoint. De ønsket å bruke et amerikansk byrå og kalte produktet Rapid. Det det amerikanske byrået leverte var som å se ned i en Twistpose. Masse forskjellige produkter og farger, som ingen helt fant ut av hva de skulle velge først. Etter at dette fungere dårlig ble vi kalt inn og satte selskapsnavnet Atea først. Altså Atea Rapid, rettet og ryddet opp i produktet. Etter det fikk presentere og forklare for alle som jobbet med produktet. Informerte og motiverte, så alle jobbet i samme retning. Dette ble helt klart en av grunnene til at Atea vant denne prestige fylte utmerkelsen.

Vi i Langholm Design er veldig stolte av at vi greier å gjøre slike endringer og være med på å vinne sånne utmerkelser, selvom det virker som noen av oppdragsgiverne har glemt at det faktisk var vi som gjorde det.

Egen Atea Rapid video som kunne brukes av alle selgere for å få til møter med potensielle kunder. Denne ble også brukt som bannerannonsering

Etter at vi fikk lov til å være med så fikk vi ryddet og gjrdt skjermbildene lettere og manuvrere i og letter å komme til det brukeren ønket seg.

Administrerende direktør i Atea Steinar Stønsterby, forteller hvor viktig dette er for Atea. At de tar Microsoft Sharepoint over til et get produkt og kan selge dette under eget brand.

%d bloggere liker dette: